full rulle.

Bloggen blir lidande, då jag inte hinner. O när jag väl hinner så uppskattar jag min egentid eller så är det nåt annat som ska göras :)

Det är high life här hemma, har en liten plutt som kryper efter mig hela tiden, men det senaste är att man ska ställa sig upp mot allting, till o med släta väggar, o det funkar faktiskt.. sen att man inte bara kan släppa o dra vidare är en helt annan sak, det har blivit några dunsar i backen, men skam den som ger sig.

Våran närstående adoption har dragit igång, idag är första besöket på familjerätten, vi ska dit alla tre, egentligen skulle det varit utan Wille, men vi har ingen barnvakt, det är en sån dum tid så alla jobbar. Han får helt enkelt följa med, o det var okej.
Nästa vecka är det Nettans besök själv o två dagar efter det är det hembesök..
Sen ska det väl utredas, upp i den nämden, beslutas osv osv.. men bollen är iaf i rullning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0