..

Det händer inte jättemycket i vardagen, men det rullar på ändå.. därav inte så mycket skriveri här.

I helgen gjorde vi iaf ett ryck o har i stort sett fått iordning i hemmet, så nu är alla välkomna igen! :)

Nu i veckan har jag o wille mest chillat, vi har umgåtts med andra mammalediga o deras barn oxå.. veckorna då jag inte har bilen är det lite halvt tråkigt, då jag inte kan ta mig nånstans om jag vill. Men i måndags kom Ida o barnen hit, så Wille tokade lite med sina kusiner. O sen igår var Sara o Emilio här o myste lite grann! :)

Det börjar väl bli lite smått dags att ta o dra igång Willes rum.. det kommer en snubbe hit på lördag o ska köpa våran Malmbyrå.. när dom väl hämtat den finns det egentligen inget som hindrar oss från att börja.. ja, förutom då att vi måste tömma hans rum på det som är där nu o välja fondtapet! ;)

Älskar dig Willemannen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0