bio.lf o så wille :)

I lördags var vi på bio o ute o åt mat.
Det blev självklart änglagård, och självklart i Ulricehamn! :)
Våran älskade son var hos sin moster o kusiner i Romsås, där han verkar ha skött sig exemplariskt.
Vi försökte väl slappna av o vara duktiga o inte tänka för mkt på honom o njuta av tiden för oss själva. Det var lättare sagt än gjort ;)

Sen var det då igår.. jag skulle till länsförsäkringar o prata byggfläktar o elräkning, o kronor o kilowatt-timmar, o sånt där är krångligt i sig, o ännu krångligare om jag skulle behöva ha med mig tjötnissen. Men han var hos morfar S o B-I under tiden. Det hade gått bra där oxå. Även för mig gick det bra! :)
Tackar än en gång mina föräldrar för talets förmåga o min envishet!!

På fredag ska vi försöka på det här med att flytta Wille till eget rum, blir intressant! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0