segt.

Det går segt för bloggandet måste jag erkänna.. kanske får skaffa en ny blogg så jag kan blogga från iphonen, då kanske det händer lite oftare! :)

Livet rullar på här ute på landet, Nettan har börjat jobba o jag och lilleman njuter av den sista tiden hemma, för snart drar allvaret igång. Han skolas in 1 sept på förskola och jag börjar jobba 21sept.. ja, lite halvångest faktiskt, men mest för att min lille pojk helt plötsligt är så stor och att andra människor ska ta hand om honom på dagarna. Men det hör väl till o känna så antar jag :)

det har varit lite halvbökigt o få ordning här hemma, våran resårmadrass gick ju då inte upp för trappen till övervåningen o vi har ingen balkong så det var ju bara o köpa nya madrasser, vilket var behövligt iof.. sen har vi inte haft bredband, det ska ju alltid krångla när man flyttar med det, men nån dum granne har inte haft skyddat nätverk så vi har surfat på det! :)
Sen har en annan snäll och bra granne hjälpt oss bygga nytt altantak. .. så ja, nu börjar vi få iordning.
Ska öppna min käft o ringa o se till att vi får ett staket på tomten oxå..

Vi har invigt att man får slicka av visparna när det har bakats.. så nåde den som öppnar skåpet så han ser elvispen, då blir det liv kan jag lova ;)




Kommentarer
Postat av: Anna

du kan väl blogga från mobilen nu??

2011-10-27 @ 19:12:00
URL: http://karanntro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0