sneckar'n

då kom han igår, med 3andra gubbar o dom hjälpte oss flytta akvariet. Tog ca 5min. Sen rev han bort parketten under akvariet o där var hans arbetsdag hos oss gjord..
Vid 12 kom en annan kille med en byggfläkt, o vad vi hört massa om dessa fläktar, att man inte kan sova, att dom väsnas så förbannat, att man knappt kan prata i samma rum. osv osv..
Icke då.. den låter väl lite mindre än en hårblås. O på nätterna sover vi, inte ligger vi o lyssnar på fläktar? ;)

Iaf, en fläkt är placerad i tvättstugan med "rör" ut i klädkammarn o till v.rummet, där ska den va till början av v 40. Innan det kan inget göras o ingen är mer glad än jag! =D Inget bonkande o suckande arbetare belägrar vårat hem på hela tre veckor!!! SKÖNT!

Besök någon? Jag har bil o kan ta min pluttson o komma o våldgästa! :D


Kommentarer
Postat av: anna

JAAA. SKövde... kom hit!!! :D

2010-09-17 @ 20:36:28
URL: http://annatropps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0