händer inte så mycket.

nä, det är ju så i småbarnsföräldrars vardag, att det händer inte så mycket, men dagarna springer förbi ändå!

På fredag är wille redan 5 månader! Gosh!

Helgen som har varit har vi mest njutit av varandra o familjelivet. I lördags var det Gölingstorps marknad, en tradition för min del, den måste man gå på :) vi var ju inte heller på deras vårmarknad för wille hade precis kommit till världen då! Köpte lite småkrafs o hittade faktiskt det vi åkte dit för, en fäll till willes vagn, så nu har det lilla krypet både en i vagnen o en i sin säng, o framförallt, vi slipper flytta den nuvarande mellan sängen o vagnen heeela tiden. Rena fyndpriset oxå, endast 300kr, helt perfekt!

Igår blev det en typ heldag på a6 o IKEA, var väl inte riktigt planerat så, vi skulle dit för o byta ett par glas vi fick i bröllopspresent o försöka hitta en fleece tröja utan luva till Wille, vi var där runt 12.30 o sen var vi tydligen hemma runt 18.30, vet inte vad som hände riktigt.. gick där o strosade o åt middag på ikea o så.. var mysigt iaf! O skönast är det ju på vardagarna.. inte så mkt folk :)

Inatt har lilleman haft nåt knas för sig.. jag har sovit 1h 15min o stoppat in nappen 32ggr.. så fort han har tappat den har han vaknat o gallskrikit, o under tiden han haft nappen i munnen så har han gnytt o bökat o drömt massa mardrömmar! Stackarn. Jag misstänker fortfarande att det är tänder som är på g. Hela förra veckan var det i snitt 7 bajsblöjor / dag o nu kommer grinigheten. Puh. Alltid börjas det med sånt här på tisdagar då jag har hela veckan själv.. varför kan det inte hända en fredag? :)

nu var det nappinstoppning igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0