tillåt mig att bryta ihop.

Nu pallar jag snart inte mer!! Jag blir knäpp av det här.
Förbannade jävla vattenläcka!!
Jag bryr mig inte om att det ser ut som helvete här hemma, men vara i ett rum med lilleman som kräver mer o mer plats funkar inte längre snart.
Inte nog med att hela vårat hem belägras av suckande hantverkare, vi kan inte röra oss, vi sitter intryckta i ett rum o fördriver dagarna, vi kan inte heller åka iväg, för diverse hantverkare kommer o går o man måste vara hemma o "passa" när dom väl dyker upp, det är inte direkt att dom ringer o frågar om man är hemma imorrn vid 8, utan dom ringer o frågar om man är hemma o sen, "vad bra, då kommer jag om 10min"

Vi har inte haft någon värme sen 13augusti, vi har haft en tillfällig varmvattenberedare, tack vare att vi hade småbarn! Det har blivit 5 minuters duschar, sen har varmvattnet varit slut. Den har nu tagits ur då dom ska lägga golv i tvättstugan o då kan den inte stå där, så nu har vi inte varmvatten heller.
Imorse när Nettan gick upp var det 10grader inne!!!!

Äta mat är inte o tänka på, jag har inte tillgång till mitt kök när gubbarna är här, för dom håller till i tvättstugan, som angränsar till köket för er som inte vet, så dom springer precis framför spisen. Laga mat får göras när Nettan kommer hem vid 17 på dagarna.

Visst, det börjar gå åt rätt håll, men så är det nåt som strular o hela dagen faller, kan inte den första gubben komma o ordna det han ska, så kan inte nr 2 komma o inte heller nr 3 eller 4.

Jag blir knäpp snart!!!



Kommentarer
Postat av: Nettan

Tänker på dig hela tiden när jag inte är hemma!!

2010-11-18 @ 20:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0