hittat boven?

Frågan är om jag har hittat boven i detta sömndrama.

Var o köpte en pump igår, innan han skulle äta pumpade jag ut lite o lät han sen äta.. detta ledde till att han åt i 40min (istället för 10min), efteråt sov han som en stock i minst 1.5 tim UTAN magknip! Sug på den du!! Jag var tvungen o kolla honom hela tiden så han verkligen andades för det var så tyst, inget klagande eller gnyande.

Kan det ha varit så enkelt att jag har för mkt mat så han var tvungen att äta så fort o i och med det enbart fick den första mjölken o inte den tjocka mättande, att han svalde så mkt luft för det kom så fort, så det istället gav magknip!?
Ja, det verkar faktiskt som att det var det som var lösningen, att pumpa ur innan han ska äta.

Det har funkat riktigt bra inatt o idag oxå.. (jag har sovit 4timmar tror jag) han sover mer avslappnat o lugnt, liiite magknip har han till o från, men inte alls i samma utsträckning. Dock rapar han inte alls lika "lätt" längre, kan ju iof bero på att han inte sväljer lika mkt luft längre så att han inte behöver rapa lika mkt?

Jag ska inte ropa hej än.. men det ser ljust ut... ljusare! :)

Tack alla för tips o råd!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0