Hembesök.

Då har vi haft besök av BVC idag! Inget märkvärdigt för fem öre, satt här o pratade om allergier, hur han mår, lite annat genetiskt osv! :) Han sov sig igenom hela besöket, o det tackar vi för, även om det gnälldes lite emellanåt.
Pojken har nämligen varit vaken sen kl 5, och detta innebär då att även hans biologiska mor har varit vaken sen den tiden.. puh.. börjar bli nanig nu.. men tur att kaffe finns! :) får dock inte dricka för mkt för då blir han knasig i magen.

Igår var vi ute o gick en liten promenix med barnvagnen, märkte då att björkarna hade slagit ut!?! What? jag då? min allergi då? jag känner nämligen ingenting?! Kan detta ha med mina hormoner o göra? Har dock som alltid tagit mina allergimediciner i god tid, så jag har ju käkat dom nu i ca 3 veckor, men ändå.. borde jag inte känna någonting? Visst, kliar till lite i snoken ibland, men inte alls som det brukar vara med min allergi. Gött är det iaf! =D

Imorrn är det gårdsstädning. Vi ska inte vara med... har inte riktigt tid för det. Eller jag har inte tid, nettan skulle kunna vara med, men äh! :) sen kl 17 kommer pappa o ulla o syrran med familj!




Kommentarer
Postat av: Jelli

Lilla gullWille!! Angående allergi. Nån sa till mig att graviditetshormoner kan göra att man blir mindre eller inte alls allergisk och jag kände inget alls förra våren så det kan mycket väl stämma.

2010-05-11 @ 20:25:41
URL: http://www.jelly.st

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0