han sover, han sover.

 

Denna underbara pump jag har inhandlat har gjort underverk!! :)

Vi har äntligen hittat lösningen till hans magknip --> det finns för mycket mat som kommer för fort! Men med lite urmjölkning innan matning går allting alldeles utmärkt. Han äter, rapar, nöjer sig o somnar. Sover i 3 timmar, äter igen o så håller det på.. fast nu dygnet runt o inte bara dagtid! Att man inte kommit på detta innan?! Men efter uteslutningsmetoden så fanns det bara detta kvar att testa o det var lösningen!!

Nu är han mycket lugnare, mer harmonisk, ligger i skrattar o jollrar o tokcharmar oss ännu mer än vanligt!!
Det skönaste är dock att slippa se lillprinsen ha så ont i magen!!

Imorrn är det morsdag, Nettan o Wille har då smidigt planer idag, varit iväg på a6 o knasat.. plus att jag hade min efterlängtade sovmorgon idag. Lördagar är bra dagar! :) Imorrn har Nettan sin sovmorgon, då ska jag fixa mors-dag present till henne o min mamma.
Kl 15 imorrn är det fika i uhamn hos mamma med syster o hennes familj :) Ska bli mysigt.

Trevlig helg.. o det gör inget att missa schlagern ikväll.. det är bara skit ändå (trodde aldrig jag skulle säga detta)
Tacka vet jag lena ph!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0