bvc igen.

då har vi vart på bvc för denna veckan oxå.. jädra rännande där nu i början tycker jag.. en gång i veckan! Puh..
Idag vägde plutten 4590g haha.. han ökar då minsann i vikt :)
Det ständiga samtalsämnet är Willes nätter! Nu ska vi börja massera snutten kvällstid så han får ur sig alla gaser o liknande (vi har masserat senaste veckan ca, ingen förändring)
Sen sa jag att dropparna vi köpte senast (miniform) inte har fungerat så att jag nu tänkte köpa sempers magdroppar istället o hon tyckte vi skulle blanda dom sorterna, så det får vi prova med nu. Huvudsaken är att han inte har så jädra ont nattetid som han har.. ligger med knäna uppåtdragna i stort sett hela nätterna o inatt kunde han inte sova alls om han inte fick sova på min mage! Så det var ju bara att ha snutten där! Stackars liten gubbe. Inte lätt med dum mage!

Nu har vi vart ute o klippt gräset, han sov så gott i vagnen jämte. Sover fortfarande, men borde vakna snart för det har gått 3,5tim sen han åt, hör hur det kurrar i hans mage!


Igår fick jag blommor av min fru! :) Sånt uppskattas. Tack!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0