bebisbubbla.

Då är han redan 11dagar den lille skiten! Vi börjar sakta men säkert lära känna våran lille son, och förhoppningsvis börjar han känna oss också! :)

Allting rullar på o nu börjar det bli mer som en "vana" att ha en bebis, de första 4 nätterna sov han INGENTING, han bara gallskrek o var otröstlig, ingenting hjälpte, varken min vackra stämma, bröstet, nappen, ligga på min mage, gungas, köras i vagnen.. ja, ni fattar, han bara skrek. Jag var något mör i huvet när dom 4dygnen hade passerat...gosh! Men 5e natten vände det o han gick med på att sova nattetid.
Nu är det lite magknip o sånt där som stör hans sömn emellanåt, men han sover i alla fall!

Denna vecka är det besöksvecka.. haha.. min mamma o mormor var här i söndags o observerade lillpojken. Fick bara fina lovord såklart! ;)
Sen i måndags kväll var Wängeforsarna här, så nu är stora delar av familjerna avklarade i alla fall.
Veckan består av fika med vännerna o till helgen kommer min syster med familj o min far med sin kvinna.
Mina systerdöttrar är galna av längtan efter sin lille pojkkusin!

Igår var första BVC besöket, vägning, mätning o allmän kontroll.
Han väger nu 3800g o är 53.3cm lång (vid födseln: 3870g, 52cm)

På fredag är det hembesök av BVC!

På återseénde!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hembesök av BVC? Visste inte att sådant fanns :) Mysigt att ni har det bra hela familjen iaf. Kram!

2010-05-05 @ 18:05:07
Postat av: anna

det låter bra tycker jag! =) att ni börjar lära känna varandra och att han har kusiner som längtar efter honom. hihi. Mys! och det är ju otroligt att man kan växa på bara några dagaar. sen får jag komma på besök hoppas jag, när allt lugnat ner sig lite.. :) kram!

2010-05-06 @ 22:01:15
URL: http://karinannatropp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0