trångt.

Det börjar bli rejält trångt för plutt*n i magen!! Ser lustigt ut när hela magen verkar kränga sig :) o så dessa envetna sparkar på högersidan av magen! Märks att den är fixerad o inte kan röra sig lika mkt! Stackars liten!!
Vi är laddade iaf.. väskan är packad (nettan längtar som fan efter godiset, jag längtar efter bebisen), bebiskläderna är tvättade o inlagda i byrån, bebissaker är framplockade, skötbordet färdigt, vi har köpt hem blöjor o har kokat nappar! Så nu är det bara rena rama väntetiden! :)
Sen om jag är redo vet jag inte.. allting känns fortfarande väldigt overkligt! :) Men sååå vi längtar!!
W är välkommen!


Kommentarer
Postat av: Nettan

Ja fy va jag längtar efter mitt BB-godis!! =) Längtar lite efter W oxå ;)

2010-03-23 @ 17:52:35
Postat av: Josse

Bara för det kommer förlossningen säkert gå hur snabbt som helst så du inte hinner äta nåt godis ;) Och efteråt kommer Tess behöva det för att få lite energi. :)



Dejta snart! (måste vi ju innan W kommer, sen dröjer det ju 2 år, eller hur Tess?) Vi kan väl höras nästa vecka!!

2010-03-25 @ 21:00:54
Postat av: tess

josse: ja..minst 2 år josse :)

yes...vi får höras i veckan...

2010-03-28 @ 18:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0