lite shopping, landning börjar bli klar.

I lördags tog vi en tripp till Lager 157 för o se om det fanns nåt att ha till bebisen! Tog med oss min mamma oxå! :) hon tackar aldrig nej till att shoppa när det är lönehelg :D
Fanns väl inte jättemycket i klädväg till mini människor, men visst blev det några plagg. Man blir ju knäpp vad små o söta kläderna är!

Tog sedan trippen till Romsås o hälsade på syrran med familj, lika bra o passa på när man ändå är där bortåt! Alla på en gång :) syrrans små tjejer blir lika galna som vanligt när vi kommer! Skrev jag små tjejer? .. hmm 4 o 7år.. jaja.
Fikade lite, jag fick lösa lite dataproblem, umgicks o sen åkte vi hemåt igen!

Sen var det söndag.. då åkte vi till IKEA, köpte byrå till bebiskläder o lite nya datamöbler som passar med den vi redan har, men datorn ska ju flyttas ut till hallen ovanför trappan! Blev lite smågrejs till bebisen oxå!

Nu är nog allt i stort sett färdigfixat.. barnvagnen hämtas om 2veckor, spjälsängen får vi av nettans bröder o resten tror jag minsann vi har!
Så det börjar närma sig krystning! =D 7veckor kvar..

Kommentarer
Postat av: josefine

ja jädrar nu närmar det sig! Är den nya bilen najs att köra eller?



Ha det bra kram

2010-03-02 @ 09:24:53
URL: http://www.frejabloom.blogspot.com
Postat av: tess

oja josse.. den är skön den! :) saknar dock skinnsäte lite, som det är i den gamla.. men det är väl en vanesak..

2010-03-02 @ 10:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0