inte mye.

då har jag jobbat ytterligare en helg, den sista på väldigt länge.. såå skönt! Har nu enbart ett jobbpass kvar, mellan ons o tors,  sen är det mammaledighet som gäller! :) wiha!!

Vi har grejat o donat o gjort iordning en massa.
Våran byrå är flyttad o inställd i det andra rummet så spjälsängen har någonstans att stå, 
W:s byrå är monterad o på plats
Datamöblerna o datorn uppe är flyttad till hallen ovanför trappan
Sköldpaddorna har flyttat till Borås tropikhus, karet åker ut på blocket idag
Barnkläder har börjat tvättas.
Ska även kolla över BB-väskan lite smått.. så många som föder för tidigt nu så det är nog bra att vara förberedd!
Ett skötbord till är fixat till övervåningen,  för de nattliga blöjbytena.


Under min jobbdag igår så var min älskade, underbara fru så redig så! :)
Först o främst fixade hon iordning sköldpaddekaret, tömde det på sand, grus, sten o alla tillbehör, skrubbade o rengjorde det så jag enbart behöver klicka med kameran o slänga ut det på blocket!
Sen monterade hon ner en möbel som vi ska iväg o slänga på tippen, o sist men inte minst så städade hon hela huset oxå. Så ja, det var ganska skönt när man kom hem igår e.m! :D
Iof så gick nog saker o ting betydligt smidigare o i ett snabbare tempo än om jag varit med o suckat o stönat o klagat på att allt är så jobbit ;) Tack älskade du, tack!! ♥


Måste även skriva att vi har varit o hälsat på i Bashult o välkomnat lilla Thea till världen.. sicken liten snutta!
Så söt o så pytte pytteliten!! Grattis än en gång till er!!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Vad duktig jag är :D Puss på dig, du underbara kvinna!!

2010-03-08 @ 17:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0