föräldraledig!

Det är vad jag är nu.. föräldraledig! Gott som fanken. Dock känns det inte så mkt än så länge.. eller ja, det är ju bara drygt en vecka sen jag jobbade mitt sista pass. Det som är lite lustigt är när man är hemma så tänker man att man lika gärna kunde ha jobbat med tanke på att jag mår bra, men sen när man märker hur bökigt o obekvämt det är att bara försöka hitta en skön ställning när man sitter på en stol så slår det en igen att man inte är så smidig o sådär längre.
Andningen är inte den bästa, det är tungt o andas o de ljupa andetagen får man kämpa för att kunna ta. Men det är ju en piss i havet mot hur riktigt dåligt vissa mår! :)
I lördags invigde vi v 35, 5veckor kvar alltså? HEEEELT OFATTBART!

I helgen som kommer ska vi ha mini wänge här på lördag, han som än så länge är minst i wängefors skaran! :) var längesen det lilla krypet var här nu.
Sen på måndag är det hämtning av barnvagnen.. wiha! Det är vad man har nedräkning till nu :)

Min fru har börjat pulvra. Alltså ta bort all mat o istället blanda kosttillskottsdryck i form av pulver som blandas med vatten. Trodde jag skulle få en grinig Nettan här hemma, o att det kanske inte skulle gå så bra alla gånger då jag äter oftare o mer o ja, kanske inte alltid det nyttigaste :D Men det har gått super!! Hon är så jädra envis o duktig den där stumpan. Efter en veckas pulvrande har hon förlorat 3.6kg o enligt henne själv ska hon hålla på i ca 2 veckor till.
Allt för att få en liten kick till att ställa sig på den där crosstrainern vi har stående uppe, just nu fungerar den som dammuppsamlare! ;)


***

Igår kom en liten Harry till världen. Grattis Lisa o Daniel. Detta kommer gå hur bra som helst och ni är i goda händer. Var starka, alla tre!! Tankar går till er!!


***

För övrigt är schemat tomt o även om jag har mina rastlösa stunder så älskar jag när schemat är just TOMT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0