seg

oj oj oj.. det går längre o längre mellan gångerna jag bloggar, jag måste skärpa mig!! Jag skyller på Wille! ;)

Igår var jag hos farbror doktorn med plutten. Han åt inte på 14 timmar o bara sov. Ville bara sova o sova o sova. När jag la han vid tutten gallskrek han o slog o fäktade o hade sig och ville absolut inte äta! =( jättekonstig var han. Sov hela kvällen o natten, men vid 3 var jag tvungen o pumpa ur för det var överflöd :) Tänkte då att jag provar o ge honom flaska o tack o lov så tog han den o åt 120ml, men då var det 14 timmar sen föregående mål.
Dagen efter ringer jag läkarn o förklarar läget o får en tid. 2 timmar innan vi ska åka accepterar han bara sådär att äta från tutten igen o han börjar bli "normal".
Läkarn kollade urinprov, hjärta o lungor, allt lät som det skulle och han blev mer o mer sig lik igen.

Idag är han precis som vanligt! ..
Dom kunde inte säga vad det var/är, möjligt att han har någon infektion i kroppen, o då är första dygnet värst.
Han har börjat dreggla så förbannat så jag misstänker väl tänder, men det är i så fall väldigt tidigt! Han är bara 2månader (imorrn) .. men syrran fick sin första tand när hon var 8 veckor.. så det finns väl i generna kanske? :)

I helgen är det midsommar, ska ätas sill o färskpotatis.. vet inte om jag vågar ge mig på jordgubbarna?!? Hans mage kanske inte pallar det.
Det ska bli mysigt med lite långhelg med min underbara lilla familj! Älskar er så!!

Kommentarer
Postat av: Jelli

Hoppas det var en engångshändelse den där plötsliga matvägran. Emilia började dreggla och man såg små vita prickar i munnen när hon var några månader men det har fortfarande inte kommit ut några jäkla tänder. Glad midsommar på er!

2010-06-24 @ 19:25:20
URL: http://www.jelly.st
Postat av: Nettan

JAG ÄLSKAR ER!!

2010-06-24 @ 22:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0