dagarna går.

Tiden bara springer iväg. Wille är redan 7 veckor (på lördag) o jag har ingen aning om var veckorna tar vägen! :)
Tiden går alltså även fast man är hemma o mammaledig! :P

Han är så duktig våran lille pojk, sover mycket bättre o äter som en jävla varg. Men håller sin kurva i både längd o vikt, så bvc kallar honom för en äkta svensson!
Han börjar bli en stor pojk, en egen individ med en egen personlighet o egna veck på låren! *ler* Charmgubbe!

I helgen har jag tänkt vi ska åka hemåt.. vill inte det ska gå för lång tid mellan varven för min sida att träffa Wille. Allting händer så fort så det är tråkigt om dom bara får träffa han en gång i månaden.

Ska ringa en fotograf idag oxå. Måste ta tag i det här med fotografering nu. Har tre tidningar vi ska sätta ut annons i o sen ska vi ta lite familjefoton! O som sagt, han växer ju fort!

Fått sova så bra inatt (nettan tog natten) så jag tror jag faktiskt har både lust o ork för en städning. Det är ju torsdag, våran städdag!


Kommentarer
Postat av: Jelli

Åh sicka gosiga bebisveck. Man vill bara pussa på sånna gosefisar. Urgullig är han!

2010-06-24 @ 19:28:18
URL: http://www.jelly.st

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0