dags

nu var det dags att uppdatera lite igen.

Vet egentligen inte om det har hänt så himla mycket! :/
dagarna springer förbi, fort.fort.fort går det!! Lilleman är redan 10v på lördag, galet.

Igår va hanna.josse o camilla här.. det var på tiden! :) det har inte passat någon dag att få ihop det så vi skulle kunna träffas, men igår fick vi till det. Fikade i tjötade o äntligen fick dom träffa Wille o han fick självklart presenter!

I helgen ska jag sova! haha.. jag sover varje helg, då lördagen är min sovmorgon dag, superskönt!! Nettan skulle sola tydligen, så lycka till o få sola med lilleman. Puh, jag tror inte det kommer gå att sola heller på lördag, ska ju bli 31grader varmt.. gaaalet. Varför kan det aldrig vara normal värme? Antingen ett jävligt kall vinter eller så supervarmt på sommarn!?

Våran gamla granne kommer sen på lördag oxå, hon är nyligen hemkommen från Barcelona så vi måste ju höra allt :) o så va hon lite willesugen oxå.. som alla är :)

Det är knappt min fru säger hej till mig när hon kommer hem, ofta går hon direkt o gosar o pussar på lillkorven! Så älskad är man nu för tiden! ;)



Kommentarer
Postat av: Jelli

Visst har man blivit nummer två numera, men vad gör det, vem vill inte pussa och gosa på sin lilla unge?

Hoppas vi får komma och kolla in Willemannen nån dag i sommar också. Ha det fint!

2010-07-03 @ 17:56:32
URL: http://www.jelly.st

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0