Wängefors gör glukosbelastning.

jahopp.. då var det dags för glukosbelastningen imorse.
Var faktiskt inte så hungrig som jag trodde jag skulle vara fick ju inte äta nåt sen 8 igår kväll.
Däremot var jag törstig som fan.

Kom dit, drack detta omtalade, piece of cake!! tyckte inte det smakade nåt illa, eller var nåt äckligt.. var som sockerdricka utan kolsyra.. svepte allt rakt upp o ner.. =D
Efter de berömda 2 timmarna o dom stuckit mig i fingret igen fick jag veta att värdet var lite för högt, ska göra om det nästa fredag igen och se om det är bättre, annars håller dom lite extra koll på sockervärdet under resten av graviditeten.

Åkte sen till en kompis till mig i Nässjö o hälsade på .. fikade lite, tjötade o sådär. var kul! :)


Nu är det slötime i soffan.. imorrn kommer mini wänge, ska vara lite barnvakt så hans föräldrar får lite gjort i sitt nya hus :)

just det.. hade fått ett brev från skatteverket när vi kom hem från Nässjö.. nu har det gått igenom att man bytt efternamn, så nu heter man Wängefors i alla register :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0