vecka 28

Då inleder vi v28 idag, vilket innebär 7e månaden! Gosh vad fort det går! =) inte mig emot, men tycker inte det var längesen min mamma fick veta o då var det v 7 ...

krångelnatten var nog en "kul grej" för nu har den hållt sig lugn.. eller lugnare! Knasar sig på nätterna, men inget jag vaknar eller hålls vaken av! sötnöt! Så än en gång hade fru Widell fel! =P o du.. man skrämmer inte mig så lätt :)

denna helgen är det jobb som gäller för min del.. jobbade frekväll/lörd.dag. Ska iväg o jobba ikväll oxå plus imorrn.
När jag jobbade igår bakade min fru 97 bullar, perfekt! :D
Sen åkte vi direkt o spanade in Ida o Mojjes hus.. flyttlasset gick igår! Blir snyggt!! Men skulle aldrig vilja städa det där själv.. huvva!

Dags o fika lite ;)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hahaha jo jag tror nog du blev lite nervig där ett tag ;) Tänk vaken bebis på nätterna ;O

Nä men skönt att det bara var tillfälligt då iaf och hoppas den håller sig lugn:P

Kram

2010-01-24 @ 20:18:14
URL: http://camilla.widell.nu
Postat av: tess

ja, blir det en vakenbebis så får man ju ta den smällen helt enkelt! så är det! :)



men seriöst.. när ska du uppdatera din blogg egentligen?

2010-01-24 @ 23:37:03
Postat av: Camilla

Bra Tess härlig inställning ;)



Fast på den punkten trodde jag nog allt att du givit upp ;)haha

2010-01-25 @ 19:26:57
URL: http://camilla.widell.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0