tisdag.

Har varit skönt att vara ledig över nyår.. välbehövligt för batterierna. Börjar bli sådär trött igen! O lite klumpig! ;)

Men nu är jag på jobbet.. och det absolut bästa är min kära laptop jag köpte på mellandagsrean, den åker med hit.. så nu sitter jag o surfar runt lite med en kopp kaffe.. prima!

Har varit mkt planering o liknande inför bröllopet så vi har varit så osociala mot folk, så denna veckan blir att ta igen en del fikande stunder! :) Plus att om jag känner "vissa" rätt, så är det skvaller dom vill ha... haha..
Idag är det fika hos Josse som gäller.
Imorrn kommer Åsa o sen ska vi till Peter på söndag..

Trettondagsafton imorrn, vilket innebär att även "vanligt" folk är lediga.. tycker vi om. Till o med jag är ledig.. ända fram tills lördag! .. nytt schema från o med årsskiftet så nu är dom lediga helgerna borta.. o man jobbar istället varannan helg.. men det går nog bra i ca 1½-2 månader... sen ska jag hem o ha havandeskap! OM det går igenom får jag väl tillägga! ;)

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0