krångel.

är det nu det ska börja krångla? att man inte får sova o allting är bökigt?

tog 1,5tim o somna igår (00.30)..
sen vaknade jag två timmar senare av att det var varmt, bökigt o allmänt krångligt allting o den där saken i magen hade sitt spinningpass! (02.30)
Nästa gång jag vaknade var det dags för kissepaus! Tar 45 min o somna om..
sen vaknar jag igen.. då var det nettans alarm. (04.46)
Somnar om när hon låser ytterdörren o åker till jobbet (05.30),
sen fick jag nog sova till 9, men sen var det bara att gå upp vid 9.30 för att man måste hinna platta håret innan man ska få besök.. så jädrar i min låda vad trött jag är!! uscha o fy!
Kan inte den där krabaten bara komma ut istället för o krångla, men vill ju inte den ska komma ut nu heller! det var nog bara en krångelnatt helt enkelt! :)
tur man inte jobbar förrän kvällen imorrn o sen hela helgen! Jippie!! *not*

Kommentarer
Postat av: Camilla

Wohoo vaken bebis på nätterna i magen= vaken bebis på nätterna sen med...Försök att vara så lugn och still som möjligt nattetid och rör på dig mycket på dagarna! Det är mitt tips ;)

Kram på er!

2010-01-22 @ 10:33:10
URL: http://camilla.widell.nu
Postat av: tess

nähä då.. den kommer inte vara vaken mkt sen.. har bara en "lära känna livet" period nu! haha..

plus att inatt var det lugnt! =)

2010-01-22 @ 10:53:54
Postat av: Camilla

hihi det är rätt inställning! :) Försökte ju bara skrämma dig lite ;)

Hoppas allt är bra med er!

Kram

2010-01-24 @ 11:09:45
URL: http://camilla.widell.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0