Fru Wängefors.

Äntligen får man skrika ut till världen att man har gått o gift sig! :D
Ytterst få utvalda har vetat att detta underbara skulle ske på nyårsafton 2009 ..
Runt klockan 18 sa vi Ja till varann o växlade åter en gång ringar o lovade att älska varann i nöd o lust! ♥

Efter vigselcermonin hade vi bokat bord på Mäster Gudmunds källare tillsammans med våra vittnen.
God mat o dryck.. drycken för mig bestod av Ramlösa :) , satt där i några timmar innan vi o våra vittnen skildes åt.

Vi åkte vidare till Hanna o Klas i Tenhult o firade in det nya året vid 12-slaget!


Tack Fia o Gunilla för att ni ville ställa upp som vittnen.

Sen måste jag även tacka släkten Wängefors för fint mottagande :)

Självklart går det största tacket till min underbara fru!! Tack för att du är min.


****

Eftersom vi gifte oss i hemlighet har ingen i familjerna fått veta förrän idag, då övrig släkt o vänner oxå fått veta.. det var idag det publicerades i både Ulricehamns tidning o Jönköpings posten!

Telefonen har gått varm o smsen har flödat kan jag säga!!!

Alla wängeforsare har varit här o gratulerat, så det har varit full rulle.. inte varje dag det kommer 12 wängeforsare o plingar på dörrn :)
Det finaste med denna dag stod svärfar för: Grattis o välkommen in i familjen Wängefors!




Kommentarer
Postat av: josefine

Ja jädrar i min låda! Läste tidningen sent igår kväll och fick läsa flera gånger!



Ett jättegrattis till er två (tre)



kram

2010-01-03 @ 10:57:14
URL: http://www.frejabloom.blogspot.com
Postat av: tess

du var inte ensam.. mamma fick oxå läsa flera ggr :) tack!! =)

2010-01-03 @ 11:41:35
Postat av: Jelli

GRATTIS igen! :)

2010-01-03 @ 19:40:27
URL: http://www.jelly.st
Postat av: tess

tack elli! :)

2010-01-04 @ 19:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0