en vanlig söndag.

Då var det söndag o jag jobbar??? jag vet, få inte ihop det.. känns som det är tisdag idag! .. men det är ju bara att vänja sig, men det var evigheter sen jag jobbade helger..*suck* jeje.. man står väl ut 2 månader! =P

Just nu surfar jag runt lite o dricker kaffe! Sen har vi bestämt att vi ska se film.. det är sånt man gör på söndagar, så ja, det går rätt bra o jobba :)
när jag slutat blir det fika hos peter .. har nog inte träffat han o susan sen dom gifte sig.. hmm.. o det är längesen.. i somras tror jag.. ooops.

Igår var vi i dom dyra men attans roliga affärerna, babyproffsen o 1 klass. Funderade ett tag på att rafsa åt mig en massa saker o ta springnota.. haha..
I alla fall så var vi där för att ordna med barnvagn.. vi hade spanat in oss på en på babyproffsen, men ville kolla lite andra alternativ.. blivit tipsade om babytider, skulle ligga uppe på Dalvik.. Nettan hade ringt o kollat tider o sådär så vi åkte igår.. kommer fram, ser skumt ut.. men går o plingar på , ingen öppnar, plingar igen, ingen öppnar.. hmm.. plättan ringer men ingen svarar.. hepp skit i det då!
Sen såg jag när vi kom hem att dom bytt adress o nu har sin butik på Torpa.. hahhahah..sorry!

Åkte vidare till 1Klass.. visst, fina vagnar, men ingen som gick upp mot den på babyproffsen:)
Vilka inlägg jag kommer få av vissa söta läsare av följande mening: 
vi vill inte ha en vagn med svängbara framhjul :)
det må vara praktiskt, jättesmidigt o superbra, men det är fult o vagnen ser knäpp ut! Sorry!! Tur är att jag o frugan är överrens hur vi vill den ska se ut iaf :) mycket tur.. hjälp vad tjöt det hade blivit annars :D men som vanligt är vi överrens.. utan diskussioner!!

Till babyproffsen.. hjäääälp, massa par borta vid barnvagnarna.. tror vi var sammanlagt 5-6 par som gick runt där o körde barnvagnar o monterade ner o fällde upp o tog bort o la tillbaka o höll på .. alla med magarna i vädret! :)
Valet var dock inte så svårt, det blev den vi hade spanat in oss på sen tidigare, dock en 2010 års modell.
En Crescent Classic 2010, ska hämtas ut 22a mars! :)

Uppmanar nu ännu en gång Camilla Widell att uppdatera sin blogg! 27 november senast??? Skärpning ;)

o så går ni inte in här o smygläser utan att kommentera inlägget.. =D


Kommentarer
Postat av: Camilla

hehe,det får vi se hur det blir med det!

-vagnen var jätte fin, men som sagt ni kommer märka... ;-)

:*

2010-01-10 @ 10:31:59
URL: http://camilla.widell.nu
Postat av: tess

du o josse kanske har några i reserv i så fall :D

2010-01-10 @ 10:48:54
Postat av: Josse

Jag säger som Camilla; Vagnen är jättefin och absolut inte fel, men svängbara framhjul är ett måste! ;)



Och så håller jag med dig Tess; Uppdatera bloggen nu Camilla!!!!

2010-01-10 @ 14:13:43
URL: http://tityr.blogspot.com
Postat av: tess

försök inte vara besserwissar :)

2010-01-10 @ 14:19:58
Postat av: Anonym

tjenn!



Superfin vagn! Är också fast i svart, så kan man "hotta upp" lite med fina täcken och filtar. När är det som du ska ha? Jag glömmer hela tiden!



ha det bra!

2010-01-10 @ 14:27:16
URL: http://www.frejabloom.blogspot.com
Postat av: tess

josse bloom: 17 april :)



håller med du angående filtar o sånt.. :P

2010-01-10 @ 17:05:10
Postat av: Elli

Vi var också helt överrens om att ha en RIKTIG vagn med fyra RIKTIGA hjul och OJ va glada vi är åt det när vi är ute och kör i snömodd. Tänk att köra kundvagnshjul på sådant underlag. Och den går hur bra som helst att köra i stan också. Sådetså ;) Bra vagnval!

2010-01-15 @ 19:01:13
URL: http://www.jelly.st

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0