donnerstag!

torsdag, torsdag torsdag, till kl 15.30, sen slutar jag, o jobbar inte igen förrän nästa helg! Wihooooo!!
Kommer dock ha fullt upp ändå, om det går som planerat flyttas det stora akvariet ner till vardagsrummet på lördag.. så jag kommer ha fullt upp att få i all inredning, fiskar, växter o framförallt vatten! 600liter ska i igen! Men det ska bli kul.. plus att jag vill ha det gjort innan jag blir för tjock eller inte orkar! Sen tänkte jag vara smart o göra det nu när jag har så många dagar ledigt! :)

Väntar däremot besked av en "fisk-idiot" (jag kallar dom med samma intresse för akvaristik så) om han kan hjälpa till, sen skulle han kolla lite om han kunde ta med några starka karlar. Kan han bara komma själv får det bli nödlösning nr 2, som är två av bröderna wängefors! :)
Jobbigast är att jag inte kan vara med o bära själv, bara sitta o se på när dom tappar det i trappan.. *snyfta* .. o där försvann mina investerade 14.000kr ... =/ nej nej.. kommer inte tappas! inte då!!

Måste ordna lite på övervåningen inför nedkomsten av plutt.

Angående denna plutt, helt hysterisk!! Samma visa varje morgon mellan 8-10, samma visa varje kväll mellan 21.30-22.30..alltid dessa tider o alltid såna extrema kullerbyttor o sparkar, hela magen skakar .. galen bebis!! Till o med katten börjar reagera om hon vid någon av dessa tider ligger på magen o får en kick, ställer sig upp o tittar konstigt på magen! :) söt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0