OS

Det är inte mycket annat som hägrar på tv nu för tiden än OS, vi följer det mesta måste jag säga. Dock har jag en fanatisk fru som älskar detta med skidor, vilket jag inte kan tycka är det roligaste i OS, skidskytte o det där anja åker är helt okej, men detta med längdskidor.. nä.. tråkigt!

Jag har en blä helg som börjar nu, med jobb! Jag är otymplig det är bökigt, jag kan inte ta djupa andetag riktigt o jag flåsar, så det är lite kämpigt, men skam den som ger sig. Efter detta jobb.passet är det inte långt kvar till 11mars, som är min sista arbetsdag på läääänge.

nu ser det ut såhär:

Torsdag: hämta fru på axamo, vidare till banken o skriva papper o få checken till bilen :) senare jobb kl 21.30-7
Fredag: MVC 7.30, hem- ta det lugnt, hämta nya bilen 14.30, sen jobb 21.30-15.30
Lördag: jobb till 15.30
Söndag: sovmorgon allan, ha en riktig slöardag, sen jobb 21.30-13.30
Måndag: Jobb till 13.30, direkt vidare till föräldraträff i tre timmar (hoppas jag inte somnar)
Tisdag: Jobb 7-15.30

Sen är jag ledig i nästan 12dagar o endast två korta arbetspass kvar därefter! =D

**

Bebis sparkar o hela magen rör sig som i vågor!!
V31+5




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0