Melodifestivalen 2010

Jo, jag har då fått höra att jag måste vara sjuk eller inte må bra för att jag inte ser på Melodifestivalen i år!
Må vara sant, med tanke på vilken extrem schlager-flata jag är!!

MEN nu är det så här att förra året kom inte Lili o Sussi vidare efter mina 87 (tror jag det var) röstningar, det var den ENDA schlagern förra året o det innebär då att den ska gå vidare utan att jag ska behöva vara den som tokröstar.
Så i ren protest o för att alla låtar nu för tiden är skit så kommer jag inte kolla, för jag blir bara rent ut sagt riktigt förbannad!!
Jag vill ha riktiga schlagerlåtar, som det var förr, då det var Siw Malmqvist, Carola, Lena Ph, Charlotte Perrelli.. och inte en jävla wokad pudel som heter nåt så konstigt som Salem al Fakir...nä, fy fan för 2000-talets melodifestival. Rena rama skiten är vad det är!
Puh, nu stiger adrenalinet märker jag, dags att byta ämne!

Bilen är på besiktning hos Holmgrens, ska bli intressant o se vad hon nu kan erbjuda för den!!
Det hänger även på henne om vi kommer att köpa den kombi som vi kikat på. I nuläget har vi fortfarande inte riktigt bestämt oss, jag o svärfar ska dit sen, får se om vi kan få till det så det blir ett bra köp, det är ju vi två som kan prata för oss ;)


Kommentarer
Postat av: Josse

Hahaha, va rolig du är Tess!!

Jag kommer iofs inte heller titta på det, men det är för att det är hockey, OS eller massa annat som är mer intressant! Men själva finalen kan jag ändå tänka mig att se, men aldrig rösta..



Får träffas snart igen!! :) Kram

2010-02-08 @ 17:52:00
URL: http://tityr.blogspot.com
Postat av: Jenny

Haha, ja, vi tycker extremt olika :D Men, så är jag ju bara halvtidsflata också.

2010-02-09 @ 18:29:51
Postat av: tess

Ja, vi är väldigt olika Jenny .. när det gäller det mesta.. o som sagt.. en halvtidsflata, vad kan dom!? =D

2010-02-10 @ 12:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0