Alla hjärtans dag! ♥


Puss o Kram på alla hjärtans dag!
Här hemma har vi avklarat vårat byte av alla hjärtans dags presenter i sängen. :) mysigt!

Älskar dig fru!

Resten av dagen är oplanerad, vilket oftast blir dom bästa dagarna!!


***

Glömt uppdatera om det här med bilen.... men i alla fall så var ju jag o svärfar där, o jag la fram våra "krav" och om dom inte kunde lösas skulle vi inte heller ha bilen.. hon var så klart "tvungen o kolla upp detta" o skulle ringa dagen efter.  Bullshit! hon skulle bara hålla oss på sträckbänken. Hon visste redan när jag sa våra krav att det inte skulle vara några problem att få igenom det.
I alla fall när hon ringde dan efter så hade hon fått igenom det.. (oväntat..not) så det blir antingen på ons eller fre som den nya bilen kommer i våran ägo! =)

Kommentarer
Postat av: nettan

Jag älskar dig underbara människa!!

2010-02-14 @ 20:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0