helg innan nästa helg

Då har även julhelgen även passerat hemma hos oss. Puh..vad man äter en massa!! :) Helt ofattbart.
Julen har i år tillbringats med min familj, vi var som traditionen bjuder hos mamma, med syster o hennes familj o min älskade lilla mormor!
Tomten kom, o han var inte läskig det mesta, bara lite spännande att spana på, konstig näsa o långt, långt, vitt skägg, men Wille satte sig i hans knä, o bara han fick hålla i tomtens tumme så var det okej! Mycket närhet ska det vara nu.
Tydligen har våran lille prins varit en snäll pojk i år, för han fick en väldans massa julklappar. Hans mammor tackar o bugar än en gång.
Juldagen var det paketbyte hos Nettans pappa med fru. Där åt vi julmat igen o myste till Willes förtjusning.
Sen var det annandagen o då byttes det paket med min pappa. Han o hans brutta o min syster med familj var hembjudna hit på julfika.
Som att det var klart där? Nähä då.. söndagen efter nyår byter vi med Willes kusiner på mamma Nettans sida, så än är det inte över med paketöppningen! :)
Hoppas ni alla haft en bra o fin jul, med god mat o nära o kära! ♥

De finaste jag vet ♥

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0