Länge leve snoret.

Jag har varit lite halvsnorig några dagar, o haft ont i halsen. Försökt o inte pussa för mkt på lilleman för o slippa smitta han. Men det gick inte så bra, i torsdagskväll slår det till, han är varm som en spis o febertermometern visar 38.5grader. Dagen efter är det tjockt i hans lilla näsa, så vi har tyckt lite synd om oss själva o grinat ikapp :)
Jag kan ju åtminstone ta nässpray o käka halstabletter, Wille får gilla läget. Har fått alvedon mot febern iaf så han kan sova.

Sen idag, när jag o korven ska gå upp snorar nettan igång.. då är hon igentäppt oxå. Jippie!!
Så idag blir det väl att vi är griniga alla tre.. haha.

Syrran o barnen o mamma ska komma en sväng o fika o mamma ska lämna dopklänningen, hon har broderat in hans namn o dopdatum tills på lördag så nu hoppas vi att klänningen passar. Annars får vi låna en i körka!

Nu ska jag fräsa ut lite snor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0