Josefine ♥ Tobias

I lördags var jag på Josefines o Tobias bröllop. Guuuud vad fina dom var!! Josse strålade!!! ♥♥
Jag hade planerat lite i min hemlighet att gå till kyrkan o se dom, men kände väl inte jättemycket för att ta med Wille då han lätt kan krångla till saker o ting lite granna :) Frågade min lilla mamma om hon ville följa med o det ville hon SJÄLVKLART! :) så lösningen blev att Nettan o Wille fick vara kvar i Uhamn i mammas lägenhet.

Har inte träffat Josse på många, många år så det var verkligen jättekul!! Plus att många av ens andra gamla vänner var där också.
Det är nåt speciellt när ens vänner gifter sig, man får som en rysning genom hela ryggraden, när brudmarschen börjar spelas o man ser dom tåga in längs gången.. ja, då kom första tåren, när Josse sen ger sitt löfte o hennes röst brister, ja, då var vi många som snyftade o fällde en ... jaja.. flera tårar då! :)
Jag önskar er alla lycka i framtiden!!!

Kvällen spenderades sedan hos mamma men lite datahack :) Nu har morsan blivit medlem på Facebook oxå.. hjälp! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0