fam wängefors goes ikea.

för det första tror jag att jag ska flytta min blogg till en annan adress.. varför? jo, jag känner för det..

häromdagen tog vi en tripp till IKEA, behövde bland annat en låda/back till willes leksaker, som sakta men säkert börjar bli fler. Sen ska lillemannen börja äta lite smakportioner om någon vecka så vi köpte även en matstol.. blev lite annat småkrafs, som alltid..

Har nog aldrig sett Wille så förvånad som när vi sen skulle prova stolen igår, han kom dessutom "högt upp" mot vad han är van vid i golv-läge, o sen sitta upp, som han egentligen inte riktigt kan än, huvudet hängde inte riktigt med, men var still i någon sekund så morsan hann ta upp mobilen o fota :)

O självklart, Willes nya tradition, att bajsa i bilen. Det är tydligen kul, så man måste stanna för o byta.

blöjbyte i baksätet..

 

förvånad?

 

tötnisse


Kommentarer
Postat av: Nettan

Våran lilla sötis!! Lagom förvånad :D Undra vad han har fått för liten smakbit på sitt bord på mittenbilden... :P

2010-08-18 @ 20:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0