börjar lida mot sitt slut.

Frugans semester börjar lida mot sitt slut, och det innebär att min semester oxå är slut snart :) Ska bli skönt att få tillbaka lite vardagsrutiner, även om jag o wille kommer sakna våran tredje familjemedlem.

Eftersom denna sommarn enbart har erbjudit regn under nettans semesterperiod, så har det inte blivit jättemycket påhittat, men vi har inte lidigt det minsta, bara njutit av varandra.

Dock har vi tagit en tripp till borås djurpark, trodde väl att wille skulle vara vaken kanske en timma åtminstone, men han var vaken i 10min när han åt! *ler* men vi fick leka av oss iaf.

Sen har vi även tagit en tur till ullared, slutsumman hamnade på samma som förra gången vi var där, kommentarer till detta är överflödigt! Självklart var det plutten som fick det mesta, hela hans höst o vinter är räddad i klädväg. Blev även leksaker o diverse julklappar till kusinerna. Wille tyckte detta var ett roligt ställe, när han var vaken, vilket var 2ggr under ca 8timmar :) otroligt mycket o titta på så han blev helt trött av alla intryck.. sötnissen.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, tror vi tar det lugnt o skönt o tillbringar kvällen i soffan, det är där vi trivs bäst :) hihi..

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0