över.

Glad Påsk o skönt att denna helg snart är över. Varför är just påskhelgen så trist? Är det för att snickarjäveln dog?

Skärtorsdagen här var lugn.. sovmorgon, lite förberedelser av påskmat o sådär!

I fredags kom min far med brutta o hälsade på .. stannade i 3timmar.. det tillhör inte vanligheterna kan jag lova att min far stannar så länge någonstans. Dom hade köpt med sig bakelser, 10st penseér (som jag för övrigt har planterat ute i våran halvstora tunna)  o ett påskägg! =)

Igår åt vi påskmat framåt eftermiddan. Mysigt. Sen var det hockey såklart o efter det millenium på teve.

Idag ska vi iväg o träffa wängeforsarna, längesen vi träffades allihopa. Kommer bli high life som vanligt! Snacka om att nån kommer vara trött ikväll.. jag halvsover ju redan nu.

Förresten, v38+1 nu

Imorrn kommer fru widell o fikar lite granna o begrundar den tjocka fina! =D

Kommentarer
Postat av: anna

snickarjäveln??

2010-04-09 @ 20:03:57
URL: http://karinannatropp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0