i väntans tider.

Det är inte så mycket annat o göra! :) Men förstår dom som är super.mega.stora. o vattenfyllda o suckar o stönar över minsta lilla rörelse.
Jag har ju full rörelseförmåga (någorlunda iaf)  o mår prima! :) det som är lite jobbigt är ju längtan efter den där masken som bosatt sig i min mage. Att inte veta när den vill komma ut o säga hej!
Blir det nu att jag går över 14dagar så kommer det gå alldeles prima det oxå, inget jag bävar för.

Dagarna går o man försöker fördriva dom så gott det går! Mkt vila blir det! O trött är jag hela tiden oxå för den delen! haha..

I helgen har vi vart i köpt jord o sånt vi ska så i trädgården, tagit fram utomhusmöblerna o nettan har röjt i vårat förråd.. dock har jag inte kollat in där än, men tvivlar inte på att det ser prima ut!
Varenda papp-låda hade mössen vart på i vintras.. idiotos, tur för dom att dom inte ätit på det som va i lådorna. Nu är det tjocka, fina plastbackar som allt är överflyttat till så nu kan dom glömma att få äta papp!
Det är en vacker syn med en död råtta i en fälla! dö.dö.dö!

****

39+2



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, stackars råtta =)

VA skönt att du mår bra!!

Det är ju alltid bra att utnyttja situatiionen om inte annat =)

KraM ellan

2010-04-13 @ 14:39:51
URL: http://elllan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0