ytterligare en helg passerad.

då var den här helgen slut oxå!! fattar inte! veckodagarna går hyffsat sakta men helgen, den ska då bannemej springa förbi.

I lördags var vi på Gölingstorps marknad.. lika mysigt som alltid!! Gick självklart med mamma o G som aldrig sviker denna marknad! :) Blev inte så mkt köpt, men det kvittar för det är sällskapet o mys-stämningen som gör det!

Kvällen tillbringades i soffan.. hhaha.. inte riktigt hela kvällen.. vi var ute och promenerade en sväng oxå.. sen såg vi "män som hatar kvinnor" just för att uppdatera oss lite, för idag är det "flickan som lekte med elden" som gäller.. ska på bio på den idag.. sen hem.. fixa iordning och åka o jobba inatt!
Förra måndan började mitt vikariat.. så nu har jag ca 72% vik året ut! GÖTT! :)

Återkommer med en recension imorrn e.m.

Puss

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag gick inte själv på bio. 110 spänn! Det är det fan inte värt :P

2009-09-22 @ 18:42:03
Postat av: tess

joho du!! Den är lätt värd 110kr!!!

2009-09-23 @ 17:36:54
Postat av: Nettan

Det är inte billigt att gå på bio direkt, men just den filmen skulle jag vara beredd att betala mycket mer för att få se!

2009-09-27 @ 14:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0