snart spruta ...

då har snart denna veckan sprungit iväg oxå.. eller ja.. har 2 jobbpass kvar! *suck*
det där jag trodde att tröttheten var på väg bort var nog inte riktigt sant.. *fuck*  hoppsan.. blev lite rim där! :P

varför är det så surt at åka kollektivt!??! får knäpp när jag måste åka buss hem från hovslätt.. tar ju för f.n en timma oxå.. skaffa en direktbuss däremellan!!! får ta denna diskussionen med svärfar!

annars börjar jag mest bli tjock.. hahahaha.. knapparna på jeansen går inte längre att knäppa.. men det är ju en bra tjockhet.. för en gångs skull..

Var på 4års kalas i måndags.. minsta systerdotter börjar växa till sig.. det skönaste är att hon precis lärt sig att uttala R så varje ord med R måste betonas extra och mitt namn.. ja.. det är ju ganska jobbigt att säga.. för tillfället blir det TRES! Men det duger det oxå ;)
Innan kalaset var vi hos mamsing.. hade lovat o installera hennes digitalbox som hon måste ha i nya lägenheten... o det där med teknik kan inte min mamma! O när jag tagit av mig jackan så utbrister mamma:
-Nej, men lille vän, vad tjock du börjar bli *skratt* hmm.. tack så mycket! sen skulle hon trycka o klämma o kleta på magen.. hysteri!
Och som vanligt när vi lämnar syrran så får vi med oss massa barnsaker.. denna gången var det ytterligare 3kassar med allt möjligt.. täcke, kläder, bebisleksaker.. en lära gå vagn.. precis som vi kommer behöva den nu? ja, jag säger då det..

i helgen är det höststädning.. JIPPIE!! längtar verkligen! *not*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0