så jävla trött.

jag förstår inte hur jag ska orka jobba inatt.. eller ja inatt går väl bra, men morgondagen då? ... puh! jag är SÅ trött.. av naturliga orsaker.. men ändå..

får väl börja med att gratulera josseposs som fyller år idag.. grattis!! nu börjar du bli gammal! =D

annars händer inte så mkt.. dagarna flyter o vi jobbar.. det är typ det!
I helgen ska vi på bröllopsfest.. på lördagen, förstår inte hur jag ska orka.. men men.. bara o bita ihop! Blir trött bara jag tänker på det.. sen på måndag fyller minsta systerdotter 4år.. så då är det kalas hemma i västergötland..

Pratade med syrran innan.. hon var i ullared igår.. sa att det fanns massvis med bebissaker.. en helt ny avdelning för "nyfödda" .. jahopp tänkte jag.. då blir det svindyrt när vi åker ner då! hahha.. vi ska ju åka o bränna fett me cash om ca 2veckor.. gudars vad jag längtar..

so long!

Kommentarer
Postat av: josefine

tjenna!!



Josseposs? Inte jag eller? jaja du kommer handla ihjäl dig pågekås kan jag säga de har allt!!!



det är så roligt att ni ska få en knodd!!!



kram kram

2009-10-22 @ 18:49:38
URL: http://www.frejabloom.blogspot.com
Postat av: Camilla

Åh jag älskar ullared, jag och Josie var där igår en sväng :)

2009-10-22 @ 22:44:32
URL: http://widell.nu
Postat av: tess

josse.. nä.. det var inte du denna gången! ;)

tack gums.. ja, det ska bli riktigt kul med en liten groda! =)



camilla: ja, jag läste det på din blogg precis.. tokfruntimmer är vad ni är!! ;)

2009-10-23 @ 17:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0