..

då var det ett jädra tag sen jag bloggade igen!
Det har väl hänt en hel del.. hahha.. därför jag varit ganska off vad gäller bloggandet plus att jag är så trött HELA tiden.. men börjar nog avta lite smått nu tror jag minsann..
Anledningen till tröttheten är då att jag är GRAVID!! Äntligen ska vi få en liten plutt som vi längtat efter så länge.
I skrivandets stund är vi i v 14.. för att vara exakt så v 13+4.. det skiljer ju på dom där dagarna fram och tillbaka, men någonstans där är vi i alla fall! :)

I går fick de sista familjemedlemmarna ta del av nyheten, så nu vet alla i våra familjer.. över lag så har alla tagit det bra, även om det blivit ganska förvånande miner då vissa inte haft den minsta aning vad vi har planerat senaste året =)
Jag mår och har mått bra under hela tiden, inget illamående eller liknande.. det enda har varit tröttheten.. bara att hoppas att det håller i sig i denna trend!

Ha det gött..
1+1+1 =3

puss


Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte

Grattis!!! tänk att jag hade det på känn...

2009-10-17 @ 13:01:50
Postat av: tess

tack så mycket!! :) kvinnlig intuition?

2009-10-17 @ 14:38:33
Postat av: Sara

fan va kul att höra att du är gravid=) så GRATTIS Terese:D

2009-10-17 @ 16:01:05
URL: http://saruttan.blogg.se/
Postat av: tess

tack tack :)

2009-10-18 @ 19:55:55
Postat av: Cizzi

Grattis ännu en gång! Spännande! Du får lägga upp magbilder sen, så får man se hur magen växer :)



Kram!

2009-10-20 @ 18:35:25
URL: http://cizzib.blogg.se/
Postat av: tess

puh.. det får vi se!

den var fläskig innan graviditeten o än så syns det inte så mkt så .. ska fundera över detta dilemma ;P

2009-10-21 @ 09:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0