U som i Ultraljud och Ullared ..

I fredags var det dags för det "vanliga" ultraljudet som görs i v18.. mysigt att få se den lilla grodan igen... hade blivit mkt större sen senast, och alla mått o liknande såg bra ut.. dessutom ändrades datumet inget, så det är 17 april som gäller :)

Sen kom lördagen jag längtat så mkt efter, dock var jag förbenat trött när klockan ringde o vi skulle upp o göra oss i ordning för Ullared.. men iväg kom vi..
Väl nere ser vi kön när vi ska parkera bilen redan.. trevligt trevligt.. var ju bara att ställa sig och se glad ut.. 1h 30min tog det o köa för att komma in, så vi hann inte med allt vi skulle kika på , men den huvudsakliga avdelningen --> BEBIS hann vi :)
Blev några tusenlappar fattigare och ont i fötterna hade jag..
Blir nog att åka dit igen innan april..

 



Kommentarer
Postat av: Camilla

Så fiin den lill* är <3

Men oj vad ni handlat, vad ska alla andra köpa till underverket? Ni har väl redan allt ;)

En kaffe snart?

Kram

2009-11-24 @ 10:04:49
URL: http://camilla.widell.nu
Postat av: anna

åh. lilla grodan. längtar tills jag får träffa h*n.

2009-11-24 @ 21:51:19
URL: http://karinannatropp.blogspot.com
Postat av: Elli

Hej på dig! Nu ska jag komma ihåg att lägga till din blogg i favoriter så jag kommer ihåg att gå in och kolla. Börjar ju hända saker nu ju! :)

2009-11-26 @ 21:09:02
URL: http://www.jelly.st

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0