tjockismagen.

Igår var det först jobb på dan.. sen kom G o hälsade på o fikade! Var alldeles för länge sen vi sågs!!

Nu har jag precis vart o handlat mat.. o hämtat ut ett paket från H&M.. mammakläder! :) börjar bli lite tajt i vanliga brallor nu.. men tur det är inne med häng.. haha..

Just nu ligger väl fokus på nästa tisdag.. då är det P!nk i Globen som gäller.. jag är glad för att jag slipper köra. Det blev även denna gången Bashultans uppgift :P 5brudar blir vi som åker.. så det blir knökat i bilen.. men skit i det.. skoj ska det bli! P!nk är en brud med attityd! Minst sagt! :P
Får väl se hur pigga jag o Bashultan kommer vara.. haha.. tjockisar!

Kollade vädret precis.. idag blåser det storm o är svinkallt.. nollgradigt.. o som jag misstänkte... ikväll kommer det snö! *gråta* FAN! jag vill inte!!

Undrar lite vad jag ska hitta på nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0