jobbig vecka!!!

jag måste beklaga mig.. jag bara måste! har en jobbish vecka framför mig som jag inte vet hur jag ska ta mig igenom.. men men.. vad gör man inte för att höja upp mamma-pengen! *suck*
Den började dessutom i fredags o slutar på söndag! *gråta syndaflod*

FREDAGS: Jobb till 15, slökväll framför idol, tidigt i säng.
LÖRDAGS: Minsta systerdotter kommer kl 9, full i gasen med värsta packningen, flängde runt till IKEA o köpte mammas present, var på djurmagazinet o köpte mat till djuren, handlade mat till oss + lördagsgodis till snurpan självklart! Sen fikade vi hos Ida o Mojje, hem, busade, spela tv-spel innan minstingen däckade i soffan :)
SÖNDAGS: vaknar 7.16 av en härlig stämma: "Lilla snigel akta dig, akta dig, akta dig.. lilla snigel akta dig..." vägrade vända mig om o erkänna att jag var vaken.. snurpan somnade om o vaknade vid 9 igen! ;)
Åkte sedan till pappa o gav present o åt tårta.. vidare till nästa kalas som var hos mamma, som fyller år på tisdag, mer sötsaker där..sen hem.. fixa sig iordning, försöka hinna umgås med Nettan o sen var det dags o jobba.
MÅNDAG: Jobb till 15, orkar just nu inte ett skit..
TISDAG: Jobb på förmiddan, sen iväg i bilen till Stockholm o Globen o Pink!! Kommer vara hemma runt 2-3 på natten.
ONSDAG: Kommer vara väldigt slö o seg men ska ändå fika med Angelica, sen jobb på natten.
TORSDAG: Jobb till 15
FREDAG: Jobb till 15
LÖRDAG: INGENTING PLANERAT O KOMMER INTE PLANERA NÅT HELLER!!
SÖNDAG: Jobb





men en rolig sak är iaf att jag kände plutten i magen innan.. en skitskum pirrande/kittlande känsla i magen som jag aldrig känt innan i mitt kära liv.. måste vart lillskiten som kickade!! ;) ♥


Kommentarer
Postat av: Nettan

Lider med dig, men vi får se till så att du får vila upp dig på lördag! Jag vill oxå känna sparkar!!! Puss

2009-11-09 @ 22:03:14
Postat av: Josse

Åhh va mysigt med sparkar!!!



Hoppas ni får en toppendag i Sthlm! Kram

2009-11-10 @ 12:49:46
URL: http://tityr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0