inte jobbig vecka =D

puh.. jag klarade fanken förra veckan.. men det var jobbigt.. speciellt efter P!nk konserten.. man var inte måttligt seg efter att ha kommit hem 3.30!!!

Men konserten va bra, hon är duktig den där P!NK!! slänger upp några bilder längre ner...

I söndags var vi hos mamma igen.. det var dags satt lämna in bilen på service.. denna gången hade han gått lite för mkt men men.. huvudsaken är att man gör servicarna.. annars blir det dyrt!! Så just nu står det en liten Toyota Yaris i garaget :) fick som vanligt låna mammas bil hem och ska byta tillbaka så fort våran kära Saab är färdig!

Snart är det dags att byta bil oxå.. en kombi.. tror vi håller oss kvar på Saab .. lutar åt en saab 9-3 kombi.. snygga som fan!! :P

Eftersom jag nästan fått krupp här hemma över att inte få åka till Ullared förrän vi servicen på bilen är gjord så blir det nu på lördag vi åker.. hjälp vad det ska shoppas!!!! massa bebis-saker ;) sen har vi ju fått lite beställningar av andra oxå.. som alltid..

men innan lördag kommer fredag o då är det först jobb och sen är det dags för ultraljud.. redan v 18 nu.. snart halva tiden.. och ja.. jag börjar bli tjock! Men jag älskar det!! Även mjölkproduktionen är i full gång har jag märkt! ;)

 


Kommentarer
Postat av: josefine

oj vad tiden går fort- redan v 18!! Shoppade du mycket i lördags? Hörde att det var kaosmycket folk!

2009-11-17 @ 14:30:09
URL: http://www.frejabloom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0