28år!

åren ränner iväg.. redan 28 =) folk börjar prata om åldersnoja? varför? .. jag lider då inte av denna åkomma! orka!

Igår hade vi kalas! Eftersom det bara skiljer 3dagar mellan min o syrrans födelsedag (men 6år för övrigt) så brukar vi fira tillsammans..så gjorde vi även detta år! :)
Vi hade kalaset här o 14.30 inväntades skaran.. innan det var det dags att ordna med det sista adventsstöket, strök och bytte gardiner i köket, juldukar skulle fram, upp med adventsljus, stakar o stjärnor.. men det mesta satte vi upp i lördags så det var bara finliret kvar :)
angående present så hade jag egentligen inte önskat mig ett skit då jag anser att jag har det mesta.. men jag fick pengar som ett bidrag till min bärbara, kära dator jag ska införskaffa mig.. förhoppningsvis på mellandagsrean!! ;)

Min underbara blivande fru har varit så söt i helgen .. bakat o stått i massa tills kalaset igår.. bakat lussekatter då det var första advent och så några andra sorter! *tack* puss!!

Hade även utlottningen till jul.. vem som ska köpa vad och till vem! Även om vi ska fira jul i Jönköping med Wängeforsarna så vill vi ändå vara med på julklapparna hos mamma, så nu är även det ordnat.

Annars får jag mest höra att jag blivit tjock! =D
Angående livet i magen så kickas det för fullt.. d*n har även börjat kicka lite hårdare nu så Nettan får känna oxå :)
Jag sa igår till syrrans troll att den börjat sparka (skulle aldrig gjort det) för vips så hade jag deras små svettiga, kletiga, kakrester till händer på magen som skulle känna.. men självklart så ville inte bebisen på beställning.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ville göra tummen upp här.. hehe... men så atte... lät som en jättetrevlig dag :)

2009-11-30 @ 15:39:30
Postat av: Cee

Äsch.. det var jag som skrev :)

2009-11-30 @ 15:40:25
Postat av: Nettan

Allt för dig min älskling!! Puss

2009-11-30 @ 19:35:08
Postat av: Camilla

Grattis på din stora dag!

Kramar

2009-11-30 @ 22:02:44
URL: http://camilla.widell.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0