torsdag.

nu har det gått ca 2veckor sen jag slutade på IKEA... men huvudet har fortfarande inte fattat det.. känns bara som jag har en liten semester typ. Men ändå är "psyket" med på vad som har hänt.. för all tyngd från axlarna har släppt och även den stora klumpen i magen är borta o jag är lyckligare än nånsin.
Däremot när jag kör tjejen till o från jobbet och ser min gamla arbetsplats så får jag en liten klump i magen.. så som sagt.. huvet är nog inte riktigt med.

Annars har jag mest SOVIT.. har varit mkt sömn att ta igen sen mitt bryt..då jag knappt sov någonting på 3veckor, men jag är förhoppningsvis ikapp nu..

Är inskriven på arbetsförmedlingen och söker jobb!

Jag är riktigt nöjd med mitt beslut.. har aldrig tvekat på att jag skulle ta det rätta, det vore ju dödssynd att säga upp sig och sen komma på att man ångrar sig!

Idag är det fika hos Monkan o Molly som står på schemat.. sen blir det även fika i Hovslätt... sen hämta nettis och iväg till A6 o leta present till Hampus♥ 1års dag som närmar sig med stormsteg.. redan så stor den lille snutten!

och imorrn.. ja, då ska jag besiktiga bilen.. första gången.. haha.. har inte ägt en bil så att jag fått äran att göra det innan.. inte för att jag äger saaben heller, men nettis är ju i uhamn och kan inte ta det så jag fick äran.. =)

planering.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Hej hej! Skönt att höra att du mår bättre och att du tog rätt beslut! Glad för din skull...KRAAAAM

2009-05-07 @ 18:10:52
URL: http://freddie80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0