Hampus 1år!

Idag har vi vart på 1års kalas för Hampus! "en gata bort" hölls kalaset! =)
Både Ida o Mojjes släkt-sidor var bjudna så vi var några stycken! .. Mycket gott o äta som alltid, och födelsedagsbarnet stormtrivdes som aldrig förr. Bästa presenten var garanterat Bobby-caren, en svart, självklart... eller om det var lådan som bilen låg i.. den var oxå ganska poppis nämligen!

När tårtan skulle serveras och vi stämmer in i skönsång började underläppen darra lite smått o han fick världens grymmaste min, i just det ögonblicket undrade han nog var det var för jävla släkt han har hamnat i.. =)


Ballonger


Första "skymten" av bobby-caren


Nöjd


YEAH!! Nu kör vi!!


Tänk vad en Bobby-car låda kan roa


Nettis minglar =)


Storebror 3, Storebror 4, Nettan


Öh!?? (vi sjunger)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fasters sötjävel :D :D

2009-05-23 @ 22:00:05
Postat av: Jenny

Vilken söt lite Hampus :D

2009-05-24 @ 09:59:36
Postat av: Nettan

Vi wängeforsare är rätt söta :P

2009-05-24 @ 13:24:10
Postat av: anna

tack.. du är snäll.. :) jag hoppas att det blir bra. och jag ska försöka njuta. sen kommer jag ner till jkpg i juli! :)

2009-06-01 @ 14:19:33
URL: http://annnatropp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0