Eurovision Song Contest.

Överskriften förklarar vad det är som händer ikväll! :) Efter lite för o nackdelar o diskussioner med Stockholms-Anna så tror jag inte att Malena kan ta hem detta ikväll... det är för tufft motstånd.. dock tror jag att hon har god chans att knipa en plats bland dom 10bästa för det var väldigt mkt skit denna gången.. eller iof.. brukar det ju vara varje eurovision.. jag har svårt för dessa utländska takter o rytmer.. men de kvinnliga dansarna går bra att titta på =D

vi ska bort till en granne ikväll o grilla, dricka öl o kolla på eurovision.. vi ska även få hennes gamla gräsklippare, som hon inte behöver längre då hon ska flytta till lägenhet, och våran la ju som bekant av för ett tag sen. Bra deal! =)

Igår var säsongens sista avsnigg på "så ska det låta" .. *gråta* så vad gör man nu en fredagskväll kl 20? Nettis tycker det är bra dock =P

Men snart är det sommar och det innebär att allsång på skansen drar igång! Det är stort det!! Blir kanske inte att man åker i år heller, men ja, nån gång ska jag fan dit ! =)
Det snyggaste linnet äger iaf jag!!





Kommentarer
Postat av: Nettan

Äntligen kan vi spendera fredagskvällarna tillsammans igen :D :D

2009-05-16 @ 15:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0