stolt ägare av 2stolar till konserten!!..

Efter 1timma o 55minuter i telefon så kom jag äntligen fram och fick biljetter till U2 ..
Hade inte ens i tankarna på att lägga på och ge upp, men var nervös vad det skulle bli för platser då det gått så lång tid sen biljettesläppet började, vilket var 9 imorse!
Men denna trevliga människa jag pratade med kläcker "nyheten" att underbara U2 håller en extra konsert på lördagen och att sittbiljetterna dit var riktigt bra.. okeej, ge mig dom 2 bästa du har då säger jag.. och vips så var vi 2400kr fattigare! =D but what the heck...
Eftersom detta är U2s enda spelning i Norden så valde dom att göra en konsert både på fredan och lördan!! TACK!


Biljett 1



Biljett 2




ja, det kan man kalla BRA platser! =D




Mastodont scenen


Kommentarer
Postat av: Nettan

Äntligen får du se dom!! O jag är inte så ledsen heller :D Puss

2009-03-13 @ 18:26:50
Postat av: Cizzi

Jasså du fick biljetter till sist! Skam den som ger sig ;)



Hoppas ni får det trevligt! Kram

2009-03-13 @ 20:04:32
URL: http://cizzib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0