segt.

Segt idag.. fast jag var chaufför är jag seg.. dock har jag en sambo som är segare! =P
När hon vaknade säger hon: Känns som nån jävel snurrar på sovrummet.. hmmm... bad bad bad!

Jag missade ju totalt att skriva angående HV igår.. fy skäms..
Det var ytterligare en "måste match" för svenska mästarna igår.. skulle dom förlora matchen så var slutspelet över.. Timrå ledde nämligen med 3-2 i matcher..
Det var mycket fipplande och dåligt försvar, men efter 3 perioder stod det ändå 2-2 och det var dags för ytterligare en
"sudden death".
Då, mitt i ett uppspel när en Timrå-back ska passa pucken.. ja, då ser det ut som han snubblar till, reser sig halvt upp och vips så snubblar han igen.. det är då HV tar hand om pucken och nätar..
Denna snubbling visar sig sedan vara att skenan har lossat på ena skridskon??? och hur ofta händer en sån här sak??

Sista och avgörande matchen är hemma i Kinnarps imorrn.. puh.. vem går till semi? HV71 vs Timrå to be continued..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0